FANDOM

Adlib Telecom este o companie de telecomunicaţii ce îşi are sediul în cartierul Metropolis, Christianenburg, capitala Adlibitei. Este prima companie de comunicaţii din Adlibita şi aparţine trustului Mocu Media.

Logo AT.png

Logo-ul Adlib Telecom

ServiciiEdit

Adlib Telecom prestează servicii pe întreg cuprinsul ţării. Serviciile prestate de companie sunt: telefonie fixă, mobilă, cablu TV, televiziune prin satelit şi Internet.

TelefonieEdit

Adlib Telecom furnizează servicii de telefonie fixă şi mobilă pe întreg cuprinsul ţării.

Telefonie fixăEdit

Din datele oficiale ale companiei, 85% din populaţia ţării deţine un abonament la serviciul de telefonie fixă oferit de Adlib Telecom. Adlib Telecom oferă diverse pachete de servicii, în funcţie de tipul de abonat.

Telefonie mobilăEdit

Din aceleaşi date obţinute de la reprezentanţii companiei, rezultă că 75% din populaţie deţine un abonament la serviciul de telefonie mobilă. Clienţii au posibilitatea de a opta pentru serviciul PrePay sau abonament.

InternetEdit

Adlib Telecom furnizează şi servicii de Internet şi date. De la data de 19 ianuarie, furnizează şi servicii de Internet Wireless.

Navigare Media Steag.png

A Media - Adlib Telecom - Adlibita News - MuzicA TV - Ochiul Magic - Pedrosoft (+) - Radio A - ReKomanda - TVA - TVA 24 - Adlibitaner - Times of Liberty - Website-uri (+) - World Web - Ziar

Also on FANDOM

Random Wiki