FANDOM

Adlibitaner
Noutăţi Publicităţi
  • 23 iunie 2009 - Doi ani Ar trebui să fie o sărbătoare frumoasă, sau nu şiu, măcar ceva, dar totuşi nu a fost organizat nimic. Toată lumea a avut o zi liberă dar în loc să-şi petreacă ziua naţională de independenţă faţă de XXX la mare sau la munte, lumea a rămas în casă. Nimeni altul decât noul primar Vlad Vlahuţa al Luncii ştie de ce: "a fost încun an în care nu s-a schimbat nimic, chiar nimeni nu a vrut să facă ceva".
Wiki
  • 23 iunie 2008 - Boboci de un an! Felicitări Adlibita şi poporul adlibitan, existăm deja un an! Sub motto-ul de Suntem boboci, de un an, Ziua naţională a Adlibitei este sărbătorită în toată ţara. Vom avea muzică, vom juca jocuri tradiţionale şi vom dansa toată ziua, că este cea mai frumoasă zi din anul întreg. Şi vremea este perfectă pentru această zi, este destul de cald dar încă nu-i caniculă şi vom putea vedea soarele non-stop.
  • 16 iunie - O zi gri După canicula de săptămâna trecută, în final, s-a răcorit. La capitală, soarele nu va fi vizibil o zi întreagă iar temperatura se află la circa 25°C. La munte, la Orcieru şi Măneni plouă toată ziua. Doar în partea sud-vestică în judeţul Soarelui va fi timp frumos, unde sunt temperaturile de peste 30°C.
  • 7 iunie - UE, here we come! Astăzi, ca rezultatul unei discuţii, au fost începute negocierile despre intrarea în UE. Dacă poporul adlibitan sprijină această întrare, Adlibita va face parte din UE de la 1 ianuarie 2009. Altceva: Adlibita a refuzat întrarea în noua Organizaţie Internaţională de Wiki, că Adlibita (una dintre cele 4 ţări mari) n-a fost invitată la stabilirea organizaţiei.
  • 17 aprilie - Highboro, românesc Astăzi, în timpul acestei crize, a fost românizat localitatea "Highboro" sau Cetatea de Sus. Cei care mai vorbeau engleză şi nu voiau să se-adapteze, s-au dus în alte ţări, de exemplu în Lovia (unde - din păcate - din cauza acestui conflict adlibitan-lovian mulţi au devenit prizioner şi mai stau în puşcărie). Când şi primarul localităţii a renunţat, localitatea a fost complet românizat de noul primar SuperAndro. Conform datelor din luna martie, engleză a fost vorbită de 45% de populaţia cetăţii, iar actualul număr este 8%. "Numai avea rost să rămână limba oficială", ne-a informat Alexandru.
  • 5 aprilie - Decizia din Aprilie Astăzi, a căzut guvernul nostru, Guvernul Vitalie, care a fost declarat inactiv. Dar asta nu-i tot, pentru că tot sistemul politic a căzut. Pentru că suntem puţini, n-am nevoie de atâta birocraţie. Şi, pentru că Adlibita nu vrea să fie ca Lovia sau Libertas, adlibitenii au ales pentru un sistem simplu, fără şefi de stat, fără guvern, şi fără parlament. Decizia a fost luată ieri.
  • 4 aprilie - Va fi război Adlibita cu Lovia? Deja de-o săptămână există un conflict enorm în UWN. După declaraţia de independenţă de-a lui Hurbanova (un oraşel din Regatul Lovia), care a fost susţinută de Adlibita, au fost închişi vice-preşedintele Adlibitei şi Ambasadorul Adlibitei din Lovia, în penitenciarul Loviei. După ce a fost eliberat vice-preşedintele, el i-a spus lui regele Loviei că dacă nu va elibera pe ambasadorul adlibitan, va fi o şansă enormă de-un război între Adlibita şi alianţele sale şi Lovia. Până la urmă, ambasadorul n-a fost eliberat şi, din protest, Adlibita şi Mäöres au ieşit din UWN. După ce a fost începută o întâlnire la UWN, a devenit mai clar că guvernele wiki cred că Lovia ar trebui să iasă din UWN, în loc de Adlibita şi Mäöres. Momentan în Lovia, se votează dacă vor să iasă din UWN sau nu. Până acum, aproape toţi deputaţii lovieni au votat pentru a ieşi. Regele Loviei ne-a spus că abia luni o să ştie decizia parlamentului. Şi până acum, încă nu se ştie dacă va fi un război sau dacă Regele Loviei va fi judecat la UWN, dar oricum, Regele Loviei a spus că nu va respecta nici-o decizie de-a Adlibitei sau de-a Wiki-Naţiunilor Unite.
  • 24 februarie - Un adevăr care doare:Inactivitatea! Din păcate Adlibita a devenit inactivă. De câteva zile sunt foarte puţine sau chiar deloc schimbările care au loc aici. Preşedintele Mocu dp. şi vice-preşedintele Alexandru dp. trebuie să rezolve situaţia. Din păcate, plecarea lui Petru a însemnat , sperăm să nu, o lovitură de graţie dată Adlibitei. Propun ca în întâlnirea bilaterală care va avea loc în aprilie dintre Lovia şi Adlibita să se discute ideea cum că fiecare compania adlibitană sau loviană să aibe sucursale în ambele ţări (în limba engleză sau română) ceea ce ar putea însemna un boom economic pentru ambele wiki-ţări.
  • 2 februarie - S-au încheiat alegerile parlamentare! Alegerile pentru Parlamentul Adlibitan s-au încheiat astăzi odată cu validarea rezultatelor de către vice-preşedintele adlibitan Alexandru dp.. Astfel Adlibita are 3 parlamentari, Mocu dp. , Alexandru dp. şi Marius D. Aceştia urmează să îşi împartă posturile, după cum a propus Marius D. Prima acţiune va fi, probabil, o întâlnire cu omologii lor din Lovia. Mult succes! Din păcate, Adlibita dă din nou semne de inactivitate. Vom reveni pe acest subiect...
  • 18 ianuarie - O nouă constituţie? Alexandru dp. vrea să facă - impreună cu cei interesaţi - o nouă constituţie. Întâi facem nişte sondaje importante pentru a stabili nişte legi importante.
  • 18 ianuarie - Deloc fericit despre UWN. Astăzi a fost creat un poll despre UWN. Întrebarea era: "Sunteţi mulţumiţi cu UWN?". Şi puţin mai mult decât 90% a votat "aşa şi aşa". De ce? Probabil că ţările celelalte nu merg bine. Adlibita nu vrea să aibă treabă cu revoltele din Libertas.
  • 16 ianuarie - Măneni, atractiv pentru companii. Noua localitate Măneni este un loc atractiv pentru companii. Măneni s-a dezvoltat într-un centru comercial şi serveşte regiunea estică a Adlibitei. Primarul nou Marius este fericit că a putut să dea un boost.
Sigla BVA
  • 14 ianuarie - Primul update BVA. Astăzi a fost făcut primul update al Bursei. Noua companie Smart Business Company a fost cea mai activă şi a primit cele mai multe puncte. Yum!, cea mai mare companie din Adlibita, a fost cea mai inactivă în săptămâniile acestea.
  • 9 ianuarie - Sondajul oficial. Astăzi a fost deschis sondajul oficial despre Vreêland. UWN vrea să încheie sondajul peste o săptămână. Toţi locuitorii din statele wiki sunt întrebaţi să voteze!
  • 8 ianuarie - Au trecut sărbătorile! Credincioşii din Adlibita au sărbătorit pe 6 ianuarie Boboteaza, sau botezul Domnului Iisus Hristos, iar pe 7 ianuarie, Sfântul Ion, pe această cale le urăl un sincer "La mulţi ani!" celor care au acest nume, cu scuzele de rigoare pentru întârziere. Un an nou începe cu promiuni mai mari decât cel precedent. La mulţi ani şi...La treabă! hai să încercăm să facem Adlibita un loc mai bun!
  • 3 ianuarie - Anul nou. Am avut un start bun de anul nou. Avem un utilizator nou, şi activitatea site-ului a crescut. Adlibita are un trust nou: M&K. Alexandru anunţă că BVA va începe din nou, pe sămbâtă 6 ianuarie. Alexandru dp.
  • 20 decembrie - Schimbăm logo-ul? Mocu şi PetruD au planuri: dacă se poate, schimbăm logo-ul site-ului de crăciun.

Întreabă pe pagina de discuţie dacă doreşti un loc de publicitate

LogoFlySky
Fly Sky, cea mai bună!

Publi Media
Vreţi un logo pentru
compania voastră? - Publi Media

Smart Business Company
Smart Business Company

Sigla Formosa
Noua Formosa!

/Arhivă

Navigare Media Steag

A Media - Adlib Telecom - Adlibita News - MuzicA TV - Ochiul Magic - Pedrosoft (+) - Radio A - ReKomanda - TVA - TVA 24 - Adlibitaner - Times of Liberty - Website-uri (+) - World Web - Ziar

Also on FANDOM

Random Wiki