FANDOM

Anexarea Ilenolandei încă nu este semnată oficial.

La UWN a fost făcută o propunere de-a lui Alexandru dp., că Ilenolandă este inactivă şi ar fi mai bine dacă Adlibita şi Ilenolandă s-ar uni. În martie, şeful de stat al Ilenolandei Giacomo Contratto i-a spus lui Alexandru că este de acord cu o anexare a Ilenolandei de Adlibita.

Tratatul de Christianenburg Edit

Deci Alexandru dp. a propus acest tratat. Dacă sunteţi de acord, vă întreb să semnaţi.

Da, sunt de acord cu anexarea Ilenolandei de Adlibita. Ilenolandă va fi un judeţ (autonom?) unde, lângă limba română, italiana este limba oficială. Toate articolele de pe WikiCittà despre Ilenolandă vor fi puse pe RoWikicity, şi Adlibita va fi o ţară puternică şi mare.

English version Edit

Yes, the annexation of Ilenulando by Adlibita is OK to me. Ilenulando will be a (autonomous) province, where, next to Romanian, Italian will be the official language. All articles on WikiCittà about Ilenulando will be replaced to RoWikicity, and Adlibita will be a strong and big country.

  • (please, sign above)

Versione italiana Edit

Si, l'annessione di Ilenulando da parte di Adlibita va bene per me. Ilenulando sarà un'autonoma provincia, dove, oltre al Romeno, l'Italiano sarà la lingua ufficiale. Tutti gli articoli di Wikicittà che parlano di Ilenulando saranno spostati in RoWikicity, e Adlibita diventerà un forte e grande stato.

Also on FANDOM

Random Wiki