FANDOM

Salut! Sunt Petru Dimitriu şi am mai multe funcţii aici în Adlibita. Am ales crearea acestei pagini pentru a vă arăta tututor cine sunt cu adevărat.

Autobiografia meaEdit

Sunt genul de persoană cu care ai ce vorbi. Uneori vorbesc şi singur. Dar oricum, nu îmi place să vorbesc despre ultimul joc apărut, despre ce mai fac celebrităţile din lumea mondenă şi din lumea mai puţin mondenă sau despre ultima melodie apărută.

Pur şi simplu, nu îmi place să vorbesc fără rost, chiar dacă vorbesc mult! De obicei când vorbesc fie meditez, fie dau un sfat, fie acuz un rău. Apropo, când spun că meditez nu mă refer la yoga. Nu cred în aşa ceva ci ţin la religia mea. Sunt creştin-ortodox şi îmi preţuiesc religia. Tocmai de aici se poate deduce că nu îmi plac persoanele gay; sunt o încălcare capitală a legii Divine.

Sunt pasionat de tehnologia informaţiei. Particip frecvent la concursuri de informatică şi de programare. În 2006 am ajuns la olimpiada naţională de informatică, dar m-am întors cu un gust amar; nu am luat nici măcar o menţiune. Nu m-a afectat prea mult dar m-a dezamăgit destul de mult.

Urăsc sarcasmul. Dar îl folosesc de multe ori atunci când nu trebuie. Sunt marginalizat peste tot, dar mai ales la şcoală. Încă din clasa I am avut numai calificative de Foarte Bine iar acum, fiind în gimnaziu am numai note de 9 şi de 10, chiar şi 8 pe alocuri. Tocmai de aceea mă cunoaşte toată şcoala şi, la fel, toată lumea din şcoală ştie să îmi acorde apelativul de "tocilar". La început m-a enervat dar acum m-am obişnuit şi încerc să nu mai pun la suflet toate prostiile, ca scuipatul în creştetul capului, pusul piedicii şi aşa-numitele "suedeze" după ceafă. Mă bucur totuşi că Dumnezeu nu mi-a luat demnitatea, aşa că am trecut cu bine peste toate.

Va veni o zi în care o să le arate Dumnezeu şi lor ce înseamnă umilinţa aşa că am răbdare. Nici nu-i înjur, nici nu-i bat, nici nu-i drăcuiesc. Dumnezeu va face dreptate...

Nu sunt genul care se bate, care se enervează din orice şi care are un limbaj colorat. Urăsc cuvintele obscene şi înjurăturile. Acestea denotă nu numai judecata pe nedrept a oamenilor ci şi lipsa de conştiinţă şi de cumpătare, în viziunea mea. Voi puteţi spune orice şi despre mine şi despre munca mea. Vă dau libertatea şi nu mă voi supăra dacă nu veţi fi de acord cu mine sau cel puţin nu vă voi spune şi nu vă voi da de înţeles.

În rest vă dau detalii pe scurt despre mine:

  • părul: blond
  • ochii: verzi
  • statură: înaltă
  • religie: creştin-ortodoxă
  • culoarea preferată: verdele
  • ziua preferată a săptămânii: duminica
  • motto: Cu cât ajungi mai sus cu atât cazi mai tare
  • frază care mă caracterizează: "Ce Dumnezeu faceţi aici??"
  • hobby: informatica
  • limbi străine cunoscute: engleză, franceză
  • talente: poezia, cântatul, diplomaţia
  • ce cred ceilalţi despre mine: "Sunt un tocilar." (ceea ce nu sunt)
  • orientare sexuală: heterosexual (for ever!)

Also on FANDOM

Random Wiki