FANDOM

Decizia din Aprilie a fost făcută de cei rămaşi: Alexandru, Marius şi SuperAndro, şi a schimbat politica Adlibitei.

Politica Adlibitei Edit

Sistemul politic Edit

De 5 aprilie 2008, Adlibita nu mai are un guvern, un parlament şi şefi de stat. Pentru că suntem singuri, avem doar regulamentul site-ului. Să facă fiecare ce vrea, ca Adlibita să fie adeverata ţară liberă.

Deci, ai voie să scrii despre orice în ţara noastră. Dar, dacă crezi că articolul tău/utilizatorul acela o va efecta prea mult pe ţara noastră, trebuie făcut un sondaj pe RoWikicity:Sondaje. Se poate face un sondaj şi după scrierea acelui articol. Sondajul decide dacă articolul poate să rămână.

Regulament Edit

Regulamentul site-ului (în trecut numit constituţia) trebuie fi respectat de toţi locuitorii.

Afaceri externe Edit

  • UWN - După o discuţie dintre cei rămaşi, a fost luată decizia de-a ieşi UWN. Dar, dacă o să iasă Lovia, Adlibita a promit că o să întoarcă. Dacă Lovia nu va ieşi, Adlibita va face o alianţă cu Mäöres şi Cettatie.
  • Reprezintatori - Pentru că Adlibita nu mai are şefi de stat, lucrăm cu reprezintatori. Dacă este o discuţie cu o altă ţară sau cu UWN, întâi va fi ales un reprezintator adlibitan (care poate fi oricine). Dar dacă deja există un ambasador în ţara aceea, ambasadorul va fi reprezintator.
  • Ambasadele - Dacă doreşti să fii ambasador într-o ţară străină, poţi pune numele tău pe Ambasadele Adlibitei la o ambasadă care încă n-are un ambasador. Un ambasador poate fi retras când situaţia este periculoasă.

Administrativ Edit

Provincii Edit

Adlibita va fi împărţită în provincii, dar provincii nu o să aibă o conducere, doar regiunile autonome vor avea o conducere.

Regiuni autonome Edit

Adlibita este un stat indivizibil, unde nu pot fi declarate ţări noi. Dar, dacă ai sprijinul după un sondaj, poţi avea o regiune autonomă care are o conducere.

Momentan, există 1 regiune autonomă: Ilenulando.

O regiune autonomă poate să aibă mai multe limbi oficiale (dacă este şi română dintre ele). Şi este încă o regulă: toate articolele trebuie fi categorizate într-o categorie în limba în care este scrisă (dacă este o limbă străină).

Localităţi Edit

Localităţile sunt conduse de primarul local, care are toată puterea în localitatea lui. Dar, dacă oamenii cred că nu conduce corect, şi abuză puterea lui, poate fi demis după un sondaj.

Also on FANDOM

Random Wiki