FANDOM

Biografie fotbalist
Lucas Dolabella
Informaţii personale
Nume complet Lucas Fernando Dolabella
Data naşterii 26.05.1982
Locul naşterii Rio de Janeiro, Brazilia
Înălţime 1.85 m
Poziţia pe teren Fundaş
Informaţii despre echipa de fotbal
Echipa de fotbal FC Steaua Christianenburg
Numărul 7
Echipe de fotbal
Ani Echipe Ap. (gol)*
1998–2000
2000–2001
2001–2004
2007–
Fluminense
AS Roma
Getafe
FC Steaua Christianenburg
0

32 0 (3)
107 (13)
102 0 (6)
40 (0)

*Apariţii (Goluri)

Lucas Fernando Dolabella (n. 26 mai 1982, Rio de Janeiro, Brazilia) este un fotbalist brazilian. Este fundaş la clubul său actual FC Steaua Christianenburg, echipă la care activează din anul 2007.

Începuturile cariereiEdit

Dolabella a debutat la echipa braziliană Fluminense, în anul 1998, echipă la care a jucat până în anul 2000, când a fost transferat la AS Roma.

Perioada de pauzăEdit

După un accident extrem de grav în anul 2004, jucătorul a renunţat la fotbal pentru a se trata. Revenirea sa a avut loc în anul 2007, când a fost transferat la echipa adlibitană FC Steaua Christianenburg.

AccidentareaEdit

În anul 2004, în timp ce se afla în automobilul personal, la doar câţiva kilometri de Rio de Janeiro, a pierdut controlul volanului şi s-a răsturnat cu maşina. În urma acestui accident, a renunţat temporar la fotbal. Revenirea sa este marcată de transferul său, de la echipa FC Getafe, la FC Steaua Christianenburg.

Viaţa personalăEdit

Jucătorul este căsătorit cu modelul brazilian Daniela Alvares, cu care are un băieţel, Marcos, în vârstă de 1 an. Dolabella vorbeşte limba engleză, franceză, spaniolă, română, şi limba sa maternă, portugheza.

From RoWikicity, a Wikia wiki.

Also on FANDOM

Random Wiki