FANDOM

Muntii Albi

Munţii Albi

Varful Alb

O parte din Lacul Adeli şi Vârful Alb în spate

Munţii Albi sunt, cu Vârful Alb (4230 m) cel mai înalt grup muntos din Adlibita, şi unul dintre cele mai înalte grupuri muntoase din Europa. Munţii Albi, la o mică distanţă de Christianenburg, sunt foarte importanţi pentru turism.

Turism Edit

Turismul a început să se dezvolte din anii '90, cu construirea localităţii Orcieru (1750), o localitate făcută pentru turism. Lifturile de Ski te aduc până la o înălţime de 3450 m.

Guvernul Adlibitei vrea să construiască şi mai multe localităţi turistice.

SkiEdit

În Munţii Albi, toate traseele turistice sunt interzise iarna. Se poatepractica ski-tour-ul, dar nu este recomandat decât celor mai experimentaţi alpinişti, cu o condiţie fizică foarte bună. O altă condiţie pentru vizitarea munţilor pe timp de iarnă de către turişti, este aceea de a fi însoţiţi de un ghid cunoscător al zonei. Puteţi apela la Vitalie.

Orice persoană ce vrea să viziteze zona poate apela Serviciile Salvamont cu toată încrederea. Salamontiştii acţionează pe toată raza Munţilor Albi şi deţin echipamentul şi cunoştinţele necesare în orice situaţie.

Traseul este foarte frumos, însă foarte periculos şi dificil iarna. El începe din localitatea Orcieru şi se termină la cabana Peştera din preajma vârfului munţilor. Acest traseu include cele mai înalte vârfuri din zonă: Vf. [[, Vf. */*/*, Vf. */*/* şi Vf. */*/*. Traseul poate fi parcurs în 6-7 zile, în funcţie de pregătirea şi experienţa turistului/ehipei, sau în funcţie de vreme.

Ski fond-ul poate fi practicat pe drumul dintre localitatea Orcieru până aproape de localitatea */*/*, însă şi acest lucru necesită câteva condiţii. Este necesară cunoaşterea din timp a vremii, şi, e importantă grosimea stratului de zăpadă. Înaintea unei aventuri, adresaţivă salvamontiştilor dacă drumul a fost sau nu dezăpezit.

Lacuri şi râuri Edit

Munţii Albi sunt cunoscuţi pentru natura lor splendidă. Există o grămadă de lacuri, chei şi râuri. Aici izvorăşte Fluviul Verde. O minune sunt Cheile Verzi, de unde izvorăşte Fluviul Verde.

Lacuri sunt peste tot, dar cel mai frumos lac este Lacul Adeli, un lac într-o peşteră care se află la 1400 metri sub munte.

Navigare (modifică) Steag
Localităţi: Cantegro - Christianenburg (+) - Floreşti - Highboro (+) - Luceşti - Lunca - Orcieru - Măneni - Şteanca
Generalităţi: Harta Adlibitei - Istoria Adlibitei - Localităţi - Organizarea administrativă - Steagul Adlibitei
Geografie: Fluviul Verde - Golful Christianenburgului - Munţii Albi - Râul Lacrimilor - Vârful Alb
Economie: Bursa de Valori Adlibitană - Companii
Clădiri: Spitalul Clinic de Urgenţe Christianenburg - Teatrul Naţional Christianenburg - Liceul Ion Luca Caragiale Christianenburg - Primăria Veche - Muzeul Religiei - Centru de Ski - Închisoarea din Adlibita - Hotel Rometo - Ice Cream Adlibita - Muzeul Portului Vechi
Parcuri: Parcul Naţional - Parcul Metropolis - Parcul de distracţii Hopa Mitică - Grădina Zoologică din Christianenburg
Lăcaşuri de cult: Biserica Sfânta Filofteia
Media: (+)
Transport: A1 - A2 - CFA - DN1 - DN3 - Gara de Nord - Gara de Sud - Metrou - RATC
Sport: (+)
Televiziuni: ProTV Adlibita

Also on FANDOM

Random Wiki