FANDOM

Yum Sigla Format.png Yum! Yum Sigla Format.png
Yum! Electronics - Yum! Kids -Yum! Media - Yum! Mobile - Yum! Music
Yum! Sport - Yum! Eco - Yum! Stores- Yum! Transport
ReKomanda - Cinematomania - Ochiul Magic
Cartella grigia.jpg
Ziar.png
Actualităţi

25 noiembrie 2007(ora 13:10): Yum! a declarat că e o perioadă crucială pentru trust. Datorită incendiilor ce au avut loc săptămâna trecută (informaţie dezvăluită astăzi), doar câteva clădiri au mai rezistat focului. Yum! a apelat pentru prima dată la Fondul Yummer, care a fost înfiinţat de trust, şi unde erau direcţionate 9% din venituri pentru cazuri exceţionale. Trustul Yum! promite ca în mai puţin de o lună toate problemele vor fi soluţionate. Pentru Ochiul Magic, Vitalie.

31 octombrie 2007(ora 20:00): Ochiul Magic vă urează Happy Halloween! şi vă aşteaptă în noiembrie cu noi abonamente. Vă reamintim că puteţi procura ziarul nostru de la orice chioşc. Pentru Ochiul Magic, Vitalie.

Pedrosoft.png

29 octombrie 2007(ora 20:00): Pedrosoft îşi ia revanşa. Petru: "La ameninţarea companiei Yum!, Pedrosoft se pregăteşte pentru o revanşă! Ţine-te bine, Vitalie!". Pentru Ochiul Magic, Alexnadru.

29 octombrie 2007(ora 19:50): Astăzi a murit prim-ministrul Libertasului Ruben Geleyns. Acest om a fost foarte important în politica naţională. Se spune că un "Gang" numit SSU l-au omorât. Wikipol va face o investigaţie. Din Libertas, Alexandru.

28 octombrie 2007(ora 23:15): Lovia are un rege! Prinţul Dimitri Noble a fost ales. Încă nu este oficial, dar zilele astea va avea loc ceremonia. Din Lovia, pentru Ochiul Magic, Alexandru.

28 octombrie 2007(ora 17:30): Localitatea adlibitană-engleză are un nou primar. El se numeşte Dimitri Neyt şi este vice-preşedintele al Adlibitei şi regele al regatului Lovia. În curând vrea să lucreze la Castelul Higher Borough-ului, denumit şi Cetate de Sus. Pentru Ochiul Magic, Alexandru.

26 octombrie 2007(ora 16:00): Liga Adlibitană îşi inchide porţile până la o nouă ediţie a campionatului intern. CSC este echipa ce a dovedit că se poate, şi a câştigat. Dinamo şi Steaua promit multe în sezonul următor. Golgheterii ligii sunt Ştefan Nica şi Tominho. Reamintim clasamentul final:

Număr Echipe J V E Î GM GP PCT
 #1 CS Christianenburg 4 3 1 0 10 6 10
 #2 FC Steaua Christianenburg 4 1 1 2 4 6 4
 #3 FC Dinamo Christianenburg 4 1 0 3 7 9 3

21 octombrie 2007(ora 12:10): O criză economică a cuprins Libertasul. Compania Pacifix Holding a fost vândută celei mai mari companii a Libertasului, MenM Corp.. Aceasta a cauzat o schimbare majoră în Bursa de Valori din Libetas. Multe companii mici au dat faliment. Quality Holding, Formosa Libertas şi MenM Corp. sunt acum cele mai mari companii din Libertas. Pentru Ochiul Magic, Alexandru.

20 octombrie 2007(ora 20:10): Alexandru şi Mocu şi-au prezentat echipele ce va evolua pe stadionul Olimpic, în cadrul primului meci din returul Ligii Adlibitane. Steliştii Marinescu, Seculescu, Bantout, Nadar, Dolabella, Fenici, Mubarak, Ioniţă, Montesino, David şi Sava vor evolua împotriva jucătorilor Janssen, Crought, Viorel, Mbamblo, Predescu, Munteanu, Stoica, Dică, Bobson, Ştefan Radu şi Tominho. Meciul dintre CSC şi Steaua va putea fi urmărit la TVA de la ora 20:30. De pe stadionul Olimpic, Vitalie

20 octombrie 2007(ora 20:00): Primul top de muzică adlibitan World Top a fost înfiinţat astăzi de Vitalie în cadrul subdiviziunii Yum! Music a trustului Yum!. Acest top conţine 3 categorii: World Top Band, World Top Song şi World Top Album. Topul se face remarcat prin faptul că fiecare poate să propună formaţia, piesa sau albumul preferat. În speranţa ca cele mai bune piese să fie pe cele mai înalte poziţii, Vitalie.

Minge Poza Promo Retur Liga.png

20 octombrie 2007(ora 15:45): Toţi adlibitanienii aşteaptă returul Ligii Adlibitane, în urma căruia se va stabili învingătorul titlului de "cea mai bună echipă de fotbal din Adlibita". Candidatele sunt CSC, Steaua şi Dinamo. Cele trei echipe sunt gata să dea totul pe teren. La fel şi suporterii, care au invadat casele de bilete. Doar cei mai norocoşi au reuşit să-şi ia cele mai convenabile bilete. În speranţa găsirii unui loc liber, Vitalie

20 octombrie 2007(ora 12:00): Puya, The Game, Simplu, Pussycat Dolls, Paraziţii şi Green Day şi-au anunţat participarea la Sol Fiesta, eveniment muzical organizat de Formosa Special. Biletele pentru concert sunt accesibile pentru toţi locuitorii adlibitei. Fani din Floreşti, Highboro, Lunca şi Orcieru vor veni alături de cei din Christianenburg pentru a fi pe 28 octombrie 2007 pe stadionul Dinamo unde va avea loc concertul. Primăria Christianenburgului a anunţat că toate cheltuielile de transport spre stadion vor fi gratuite. Pentru Ochiul Magic, Vitalie.

Sol Fiesta.jpg

18 octombrie 2007(ora 20:00): Evenimentul muzical Sol Fiesta va lua loc pe data de 28 şi 29 octombrie 2007 pe Stadionul Dinamo din Christianenburg. Vor evolua mulţi artişti cunoscuţi din străinătate: U2, Shakira, Zdob şi Zdub, Linkin Park şi Tiësto au acceptat deja invitaţia. Green Day, James Blunt şi Simplu sunt aşteptaţi pe scenă de public, dar depinde doar de răspunsul lor. Totodată, formaţia adlibitană Childish Intentions va debuta aici cu piesa Wild Child şi cu alte surprize. Full Frontal Buddha şi The M vin special pentru acest eveniment din Libertas. Organizatorii, Formosa Special, au anunţat că cea mai mare parte din banii primiţi pentru biletele, se duc la organizaţiile War Child şi Crucea Roşie. Din culise, Vitalie.

Childish Intentions Wild Child.jpg

18 octombrie 2007(ora 17:30): Astăzi, formaţia adlibitană de rock alternativ Childish Intentions, lansează primul single de pe viitorul album Want More?, numit Wild Child. Piesa va fi difizată la toate posturile de radio şi de televiziune adlibitane şi nu numai. Cei trei membri ai formaţiei, au început repetiţiile pe 13 octombrie 2007, fiind observaţi de studioul Yum! Studio şi ulterior semnând un contract cu casa de discuri Yum! Records. Din studioul unde au loc înregistrările, Vitalie.

18 octombrie 2007(ora 17:00): Ieri a avut loc petrecerea de deschidere a noului ziar adlibitan, Ochiul Magic. Sperăm că veţi fi alături de noi pe tot parcursul activităţii noastre şi că ne veţi sprijini. Astăzi e prima zi "la birou". Toate mesele sunt pline de hârtii, gata să fie umplute de ştiri şi gata să ajungă în casele voaste. În speranţa că vom ajunge în căminul inimii voastre, Vitalie.

Cartella grigia.jpg
Logo Ochiul Magic.png
Ochiul Magic

Ochiul Magic e un ziar din Adlibita înfiinţat pe 17 octombrie 2007 de Vitalie, ce aparţine trustului Yum!, în cadrul diviziunii Yum! Media.

Cartella grigia.jpg
Echipa Ziar.png
Echipa
  • Redactor şef: Vitalie
  • Redactor sef adjunct: N/A
  • Secretar general de redacţie: N/A

SpecialeEdit

  • Eveniment naţional: Vitalie
  • Eveniment internaţional: Alexandru
  • Administraţie: N/A
  • Învăţământ: N/A
  • Economic: N/A
  • Sport: Alexandru
  • Editorial / opinii: N/A
  • Publicitate: N/A
  • Marketing: N/A

Redacţia şi Administraţia: Edit

Cartella grigia.jpg
Casa.png
Căutăm

Ochiul Magic caută jurnalişti. Dacă vrei să fii alături de noi, scrie-ne.

Navigare Media Steag.png

A Media - Adlib Telecom - Adlibita News - MuzicA TV - Ochiul Magic - Pedrosoft (+) - Radio A - ReKomanda - TVA - TVA 24 - Adlibitaner - Times of Liberty - Website-uri (+) - World Web - Ziar

From RoWikicity, a Wikia wiki.

From RoWikicity, a Wikia wiki.

Adus de la „http://rowikicity.wikia.com/wiki/Ochiul_Magic?oldid=10436