FANDOM

Hopa mitică.png

Parcul de distracţii "Hopa Mitică" este un parc de distracţie pentru copii dar şi pentru adulţi. Aici, claunii noştrii profesionişti vă vor distra cu glumele lor inocente şi simple, în timp ce dumneavoastră veţi savura cârnaţi, cartofi prăjiţi, ciocolată sau îngheţată. Puteţi, de asemenea să faceţi fotografii împreună cu clovnii. Nu uitaţi să zâmbiţi şi să râdeţi! Aceasta este cheia distracţiei!

Dinamo Christianenburg.jpg

Dinamo Christianenburg este un club sportiv din Christianenburg, Adlibita. A fost fondat în 2007 de un grup de fotbalişti români. Motto-ul său este „Dacă e - e, dacă nu e - nu e. Va fi mai târziu”. Stadionul său principal este stadionul Dinamo, cunoscut popular ca Jungla, în Christianenburg. Dinamo Christianenburg are o îndelungată rivalitate cu FC Christianenburg.
Centrul Vechi este un cartier în oraşul Christianenburg, capitala Adlibitei. Centrul Vechi este cel mai frumos, vechi şi cel mai vizitat cartier al oraşului. În cadrul ei se află biserica Sfânta Filofteia şi Catedrala Sfânta Maria. În 1400, grupuri de creştini au colonizat această regiune a oraşului. S-a deschis un port, denumit recent Portul Vechi. Coloniştii şi-au construit case de lut, lângă piaţă, centrul economic. Astăzi, Centrul Vechi este centrul turismului Christianenburgului. Mulţi turişti vin aici, pentru a vedea clădirile vechi şi nucleul creştinilor Adlibitei.
Antiqus este un restaurant-muzeu din cartierul Silvani din Christianenburg. Acolo se serveşte mâncarea pe care o mâncau oamenii acum mii de ani. Restaurantul este împărţit in mai multe săli: Sala Egiptul Antic, unde ospătarii sunt îmbrăcaţi în faraoni. Se servesc curmale, si alte mâncăruri ale deşertului. Bucătăria şi barul sunt într-o mini-piramidă. Sala Chinei Antice. Ospătarii sunt imbrăcaţi ca nişte împaraţi chinezi, şi machiaţi adecvat. Se serveşte sushi, fructe asiatice, si alte mâncăruri specifice. Sala Arabiei. Cadâne care danseaza, mâncare picantă, şi alte elemente orientale. În fiecare sală a restaurantului se poate asculta muzica, scenete din istoria poporului respectiv, cât şi antichităţi valoroase.

Farmaprim.png

Sigla Farmaprim

Farmaprim este un lanţ de farmacii din Adlibita. Prima farmacie se află în Industra, Christianenburg, dar se vor construi altele odată cu crearea de noi localităţi. Noi vă oferim multe medicamente de cea mai bună calitate. Majoritatea acestora sunt naturiste, deci nu vă pot face rău. Vă dorim să fiţi sănătoşi-tun cu toţii sau, dacă sunteţi bolnav, însănătoşire grabnică!

Yellow rose of friendship.jpg

Bun venit în satul florilor!

Floreşti este un sat mic din Adlibita, aflat în estul Christianenburgului. Aici oamenii sunt ocupaţi cu grădinăritul; lor le place să planteze flori. Aici s-a deschis prima florărie TerraFlora. Aceasta este, pe lângă o florărie şi o adevărată grădină botanică. Aici puteţi vedea plante din toate colţurile lumii şi puteţi să le şi cumpăraţi atât timp cât vă permit buzunarele.

Fluviul Verde.jpg

Fluviul Verde

Încă din antichitate, Fluviul Verde avea mai multe nume: Veris / Verdos / Veniros. Denumirea de astăzi vine de la latinescul Vir(i)dis (Verde), iar românii l-au numit "Fluviul Verde". În trecut circulau multe legende despre culoarea verde a râului. Una din legende zice că sus, lîngă izvorul râului, trăieşte prinţesa Virdis, iar apa este sângele ei. Altă legendă spune că apa reprezintă lacrimile mamei prinţesei.

GZC.jpg

Grădina Zoologică din Christianenburg este cea mai mare şi cea mai recomandată grădină zoologică din Adlibita, fiind una relativ tânără, înfiinţată la 9 august 2007 de Vitalie. Grădina Zoologică este finanţată de primăria Christinenburgului. Grădina zoologică încearcă mereu să îmbunătăţească condiţiile de trai a animalelor şi joacă un rol important în reintroducerea animalelor în habitatul lor natural.

Hen.jpg

Codcodac! Bun venit la ferma găinii moţate.

La Găina Moţată este o fermă avicolă care produce atât carne de pui cât şi ouă. Spre deosebire de alte ferme avicole, aici păsările sunt lăsate libere într-un ţarc plin cu grăunţe. Există un loc special pentru ouat şi un ţarc mai mic pentru pui. Se face curat odată pe zi, aşa că păsările au cele mai bune condiţii. La noi în fermă se produce carne şi ouă de: găină, raţă, gâscă.

Bellevue.png

Bun venit la restaurantul Bellevue!

Restaurantul Bellevue este un restaurant românesc lângă mare, în Centrul Vechi din Christianenburg amplasat lângă bulevardul mare. Acest restaurant este primul restaurant al Adlibitei, şi există de la 27 Iunie 2007. Bellevue este un restaurant specific românesc, unde se poate turistul poate alege dintro varietate mare de mâncăruri româneşti.

Poşta adlibitană.png

Sigla Poştei adlibitene

Poşta Adlibitană este compania naţională de poştă din Adlibita. Sediul ei se află în cartierul Silvani, Christianenburg. Poşta Adlibitană este una dintre cele mai mari companii de pe piaţa Adlibitană. Serviciile oferite de companie sunt dintre cele mai diverse: de la curierat rapid, până la convorbiri internaţionale.

Parcul National.jpg

Parcul Naţional

Parcul Naţional este cel mai vechi parc din Christianenburg, Adlibita. Parcul Naţional a fost contruit în 1840 pe malul mării. Acum el se află la o distanţă remarcabilă de apă datorită coborârii nivelului apei. În 1900, parcul avea 14 hectare. Astăzi are circa 16 hectare şi este cel mai mare parc al Christianenburg.

Also on FANDOM

Random Wiki