FANDOM

Lucru Un contribuitor lucrează în prezent la acest articol.
Din această cauză este posibil să existe deficienţe în formatare sau conţinut. Vă rugăm să nu faceţi modificări în timp ce este afişat acest anunţ. În schimb puteţi face sugestii în pagina de discuţii.
Puteţi şterge acest anunţ dacă au trecut mai mult de 48 de ore de la ultima modificare.

Popular Fest este numele unui festival de muzică populară ce va avea loc în perioada 1-7 noiembrie pe Stadionul Steaua.

ParticipanţiEdit

Şi-au anunţat prezenţa la prima ediţie a acestui festival, ansambluri folclorice din Adlibita, România, Turcia, Serbia şi Bulgaria.

Şi-au anunţat prezenţa, de asemenea, următorii artişti:

Invitaţi specialiEdit

SponsoriEdit

Sponsorul acestui festival este Mocu Media.

Evenimentul este susţinut de Ministerul Culturii şi Cultelor.

Yum! s-a adresat organizatorilor festivalului pentru a-şi oferi suportul. Acesta presupune mediatizarea festivalului în cadrul ziarului Ochiul Magic şi televiziunii ReKomanda.

BileteEdit

Un bilet la festival costă aproximativ 5 euro, acesta fiind valabil pe tot parcursul festivalului. Biletele pot fi achiziţionate de la casa de bilete a Stadionului Steaua, de la sediul Mocu Media din Strada Traian nr. 3, Metropolis, Christianenburg, sau la numărul de telefon +77 0240 235.726.

De asemenea, puteţi achiziţiona bilete şi direct de pe această pagină, scriindu-vă numele în căsuţa de mai jos. Vă aşteptăm.

Plătit Edit

Oameni care au deja un bilet:

Also on FANDOM

Random Wiki