FANDOM

Contact

Recepţie

Trimite un mesaj administraţiei
Trimite un e-mail administraţiei companiei

Fly Sky

actualizare la 03.02.2008

LogoFlySky.gif

Logo-ul trustului

]]

Despre Fly Sky

Fly Sky este o companie aerian detinută de Andrei D. Website-ul e www.FlySky.adl unde puteti gasi zborurile găzduite de Fly Sky. Ea face parte din Eagle Alliance ,o alianţă aeriană din Statele Wiki Unite. A fost înfiinţat pe 16 noiembrie 2007 în Lovia după un acord între 4 companii aeriane. A fost iniaţiva lui Air Lovia.

Bună! FlySky este unul dintre cei 4 coloşi ai industriei aeriene din UWN şi face parte din Eagle Alliance. Aşadar, merită să vă bizuiţi pe avioanele noastre! Avem curse către aproape toate oraşele din lume. Dacă nu găsiţi oraşul dorit, faceţi o plângere companiei!

Noutate! Am cumpărat 10 dintre cele mai performante avioane existente în lume de la AirMachine. AirMachine S100 are o autonomie de zbor de până 13 ore, 2 etaje, scaune căptuşite şi conckipt ultra modern. Aşadar, zburaţi cu noi!

Noutate! Am deschis prima agenţie de travelling a noastră în Christianenburg Shopping Center din cartierul Şapte Dealuri din capitala Christianenburg. Acum poţi face rezervări şi ai servicii complete de ticketing în agenţia noastră.

Navigare Website-uri Steag.png

www.glumesiglumite.adl - www.highboro.adl - www.pedrosoft.adl (free.pedrosoft) - www.watchme.adl - www.yum!.adl - www.flysky.adl

Also on FANDOM

Random Wiki